Το Ε.Σ.Ρ. είναι αρμόδιο να ελέγχει παραβάσεις της κείμενης ραδιοτηλεοπτικής νομοθεσίας που αφορούν το περιεχόμενο του προγράμματος και ενεργοποιεί τον μηχανισμό ελέγχου, που μπορεί να καταλήξει και στην έκδοση κυρωτικής απόφασης, αφού αξιολογήσει πρώτα το περιεχόμενο της καταγγελίας.

→ Για καταγγελίες που αφορούν  ζητήματα κινητής/σταθερής τηλεφωνίας, μπορείτε να απευθύνεστε στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, www.eett.gr.

→ Για καταγγελίες που αφορούν μη απόδοση επάθλου τηλεοπτικών/ραδιοφωνικών διαγωνισμών, μπορείτε να απευθύνεστε στην Αρχή Προστασίας Καταναλωτή, www.synigoroskatanaloti.gr.

→ Για καταγγελίες που αφορούν θέματα κακής λήψης της τηλεοπτικής εκπομπής, ελέγξτε την ρύθμιση του δέκτη ή της κεραίας σας, ή μπορείτε να απευθύνεστε στον πάροχο δικτύου DIGEA www.digea.gr.

 


 

Σε περίπτωση που εντοπίσατε ενδεχόμενη παράβαση περιεχομένου προγράμματος, μπορείτε να κάνετε λήψη του αρχείου Microsoft Word complaint-word και αφού προχωρήσετε στην συμπλήρωσή του να το στείλετε στην διεύθυνση complaint@esr.gr.

Συστήνεται η συμπλήρωση των στοιχείων σας (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση και τηλέφωνο επικοινωνίας).

Προσοχή:

            • Η διεύθυνση complaint@esr.gr χρησιμοποιείται μόνον για την υποβολή ηλεκτρονικής καταγγελίας και όχι για την επικοινωνία με το Ε.Σ.Ρ.
            • Ηλεκτρονικό μήνυμα καταγγελίας που έχει χαρακτηριστεί από τα συστήματα ανίχνευσης ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, όπως το Spam Experts (που χρησιμοποιεί το σύστημα e-mail του Ε.Σ.Ρ.) ως spam/phishing/malware/virus θα διαγράφεται αυτομάτως.

 


 

Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε ηλεκτρονική διεύθυνση, μπορείτε να κάνετε λήψη και εκτύπωση του αρχείου complaint-pdf και αφού προχωρήσετε στην συμπλήρωσή του να το στείλετε:

            • στο fax 210-3319881 ή
            • στην ταχυδρομική διεύθυνση Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης  – Αμερικής 5, 10564 Αθήνα

Συστήνεται η συμπλήρωση των στοιχείων σας (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση και τηλέφωνο επικοινωνίας).