→ Για καταγγελίες που αφορούν  ζητήματα κινητής/σταθερής τηλεφωνίας, μπορείτε να απευθύνεστε στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, www.eett.gr.

→ Για καταγγελίες που αφορούν μη απόδοση επάθλου τηλεοπτικών/ραδιοφωνικών διαγωνισμών, μπορείτε να απευθύνεστε στην Αρχή Προστασίας Καταναλωτή, www.synigoroskatanaloti.gr.

→ Για καταγγελίες που αφορούν θέματα κακής λήψης της τηλεοπτικής εκπομπής, ελέγξτε την ρύθμιση του δέκτη ή της κεραίας σας, ή μπορείτε να απευθύνεστε στον πάροχο δικτύου DIGEA www.digea.gr.

 



 

Το Ε.Σ.Ρ. είναι αρμόδιο να ελέγχει παραβάσεις της κείμενης ραδιοτηλεοπτικής νομοθεσίας που αφορούν το περιεχόμενο του προγράμματος και ενεργοποιεί τον μηχανισμό ελέγχου, που μπορεί να καταλήξει και στην έκδοση κυρωτικής απόφασης, αφού αξιολογήσει πρώτα το περιεχόμενο της καταγγελίας.

 


Σε περίπτωση που εντοπίσατε ενδεχόμενη παράβαση περιεχομένου προγράμματος, μπορείτε να κάνετε λήψη του αρχείου Microsoft Word complaint-word και αφού προχωρήσετε στην συμπλήρωσή του να το στείλετε στην διεύθυνση complaint@esr.gr .

Προσοχή:

            • Η διεύθυνση complaint@esr.gr χρησιμοποιείται μόνον για e-mails υποβολής καταγγελίας και όχι ως λογαριασμός ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
            • Ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) που έχει χαρακτηριστεί από τα συστήματα ανίχνευσης ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, όπως το Spam Experts (που χρησιμοποιεί το σύστημα e-mail του Ε.Σ.Ρ.) ως spam/phishing/malware/virus θα διαγράφεται αυτομάτως.

 


 

Εάν δεν διαθέτετε ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail address), μπορείτε να κάνετε λήψη και εκτύπωση του αρχείου complaint-pdf και αφού προχωρήσετε στην συμπλήρωσή του να το στείλετε:

            • στο fax 210-3319881 ή
            • στην ταχυδρομική διεύθυνση Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης  – Πανεπιστημίου & Αμερικής 5, 10564 Αθήνα

 

 

 


 

Προσοχή:

  • ανώνυμες καταγγελίες

  • καταγγελίες με ελλιπή ή παραπλανητικά στοιχεία επικοινωνίας

  • καταγγελίες χωρίς συμπληρωμένο το σχετικό αρχείο complaint-word/pdf

 ΔΕΝ θα γίνονται δεκτές.